Quina hora és?

dijous, 20 de juny de 2013

Adéu Goodbye 面辞مع السلامة

Adéu ,Goodbye,   面辞مع السلامة,



JA NO TINDREM AULA ACOLLIDA PEL CURS VINENT!

Les retallades amenacen la nostra feina, ho sabem sobrerament. Tantes hores i esforços quedaran per sempre en el català que vaig vam dur fa 17 anys de la Safor i que ara porten molts nouvinguts de Rubí quan me'ls creuo pels carrers amb un somriure net d'esperança. La feina feta resta per sempre.

L’altre dia, en sortir de la feina, he conegut el fill de la meva ex alumna kàutharكوثر " riu del paradís". 
Ells i molts altres són el fruit d'aquest paradís veritable que hem bastit dia rere dia i que les retallades mai no podran esborrar l'acollida feta amb il·lusió constant. El català els obrirà portes de bat a bat... Sempre els dic aquesta frase
El futur és incert com he dit però tot està per fer i tot és possible. Així sigui.

Gràcies a tots!
Josep Gregori
jgregori@xtec.cat
Tutor aula acollida INS La Serreta 2004-2013

4 comentaris:

  1. Felicitats per la bona feina reflectida a través d'aquest blog i gràcies per compartir-la!

    ResponElimina
  2. Tant de bo sorgeixi quelcom que pugui canviar aquest "adéu" per un "HOLA !!!".
    M'he quedat de pedra al llegir l'entrada...
    Seguíem de ben a prop el vostre bloc a la nostra aula d'acollida i ens agradava moltíssim.
    Esperem que aquest futur, de debò incert, faci aviat un gir radical i poguem tornar a llegir "Hola!" en moltes llengües.
    Perquè nosaltres també som dels qui creiem que tot està per fer i TOT ÉS POSSIBLE.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Teresa i Anna Tur, per les vostres paraules. La veritat m'omplen d'esperança en uns moments d'incertesa laboral i personal.
      Esperava- la veritat- rebre moltes més paraules i missatges de suport, però he descobert que la gent va a la seva en un món cada com més individualista en que cadascú vetlla pels seus interessos òbviament.
      Després que vam encetar aquest blog el 2004, pense que hem pogut excel·lir en la creació i difusió de tot un sigui de materials destinats a l'alumnat nouvingut al nostre país.

      Agraïsc el suport a la direcció del meu centre des que vaig arribar pels vols del 2004: Jaume Parras que em va portar fins ací , Toni Almeda, i a la Marta Rodríguez, actual i gran directora qui m'han esperonat sempre, als coordinadors LICs com la meva amiga Montse Grau i Montse Lario i sobretot, el meu company i amic Víctor Albert amb qui he compartit tants moment intensos pels nostres alumnes.

      Gràcies i espere que algun dia aquest adéu esdevinga un hola, com esteu?
      Josep Gregori
      jgregori@xtec.cat

      Elimina
  3. Moltíssimes gràcies, Teresa i Anna Tur, per les vostres paraules. La veritat m'omplen d'esperança en uns moments d'incertesa laboral i personal.
    Esperava- la veritat- rebre moltes més paraules i missatges de suport, però he descobert que la gent va a la seva en un món cada com més individualista en que cadascú vetlla pels seus interessos òbviament.
    Després que vam encetar aquest blog el 2004, pense que hem pogut excel·lir en la creació i difusió de tot un sigui de materials destinats a l'alumnat nouvingut al nostre país.

    Agraïsc el suport a la direcció del meu centre des que vaig arribar pels vols del 2004: Jaume Parras que em va portar fins ací , Toni Almeda, i a la Marta Rodríguez, actual i gran directora qui m'han esperonat sempre, als coordinadors LICs com la meva amiga Montse Grau i Montse Lario i sobretot, el meu company i amic Víctor Albert amb qui he compartit tants moment intensos pels nostres alumnes.

    Gràcies i espere que algun dia aquest adéu esdevinga un hola, com esteu?
    Josep Gregori
    jgregori@xtec.cat

    ResponElimina